شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ایران افکت

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

سرلشگر هوشیار به روایت یک مستند/ «آنها ۸ نفر بودند» آماده پخش شد

امیربهرام هوشیار


تولید مستند دو قسمتی «آنها ۸ نفر بودند» ساخته پویان افشین نژاد به مراحل پایانی رسید و این اثر به زودی برای پخش تلویزیونی آماده می شود.

پویان افشین نژاد کارگردان که مدتی است تولید مستند دو قسمتی «آنها ۸ نفر بودند» را درباره خدمات و فعالیت های امیر بهرام هوشیار یکی از فرماندهان و طراحان برجسته نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در دست دارد به خبرنگار مهر گفت: این اثر تقریبا به فینال رسیده و تا آخر اسفند تدوین به پایان خواهد رسید.



وی درباره زمان پخش این مستند عنوان کرد: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا مستند دو قسمتی «آنها ۸ نفر بودند» ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش و روز بعد آن از یکی از شبکه های سراسری روی آنتن برود.


این کارگردان که از روزهای ابتدایی پاییز درگیر تولید این اثر بوده درباره طولانی شدن زمان تولید پروژه توضیح داد: افرادی که حضورشان نقش بسیار مهمی در شکل گیری این مستند دارد در سنین بالا هستند و ما نیاز به زمان داشتیم تا در صورت مساعد بودن حالشان بتوانیم از صحبت هایشان بهره ببریم. از طرفی یکی از اصلی ترین نفرات در خارج از کشور زندگی می کند و ما صبر کردیم تا ایشان به ایران بیاید و بتوانیم محتوای جامع تری را برای مخاطبان به نمایش بگذاریم.


وی اضافه کرد: علی رغم اینکه یاران امیر بهرام هوشیار در سنین بالایی هستند اما خوشبختانه از نظر هوش و حافظه وضعیت خیلی خوبی داشتند و اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار ما قرار دادند و از این بابت مشکلی نداشتیم اما اصولا دوستان ارتشی به واسطه نوع آموزش ها و ترتیبت حرفه ای به قدری در بیان محافظه کار هستند که اگرچه سال ها از سوژه اصلی ما می گذرد و امروز زمان زیادی از آن تاریخ گذشته ولی با حفظ مراعات نظامی گری مصاحبه می کردند و این اگرچه کار ما را برای راضی کردنشان سخت می کرد اما نکته بسیار جالب توجهی بود.




افشین نژاد درباره دیگر مراحل پس از تولید گفت: موزیک متن کار از ساخته های ماندگار شهرداد روحانی است که البته مجددا بازنویسی و ضبط شده است. تقریبا تمامی مراحل کار به پایان رسیده و در حال حاضر فقط تدوین مانده است. ضمن اینکه بد نیست اشاره کنم در بخش هایی از این مستند برای ارتقای کیفیت و امروزی بودن حال و هوای روایت از افترافکت و موشن گرافیک نیز استفاده کردیم.


علاوه بر آن توانستیم یک فیلم قدیمی خانوادگی از امیر هوشیار پیدا کنیم که بخشی از زمان هم صرف تبدیل از فرمت وی اچ اس با افت کیفیت به یک نسخه خوب شدوی اضافه کرد: در تحقیقاتمان به عکس های قدیمی دسترسی پیدا کردیم که در شرایط خوبی نبود ولی نشان دادنشان برایمان اهمیت داشت به همین خاطر بخشی از کار صرف بازپروری این تصاویر شد و علاوه بر آن توانستیم یک فیلم قدیمی خانوادگی از امیر هوشیار پیدا کنیم که بخشی از زمان هم صرف تبدیل از فرمت وی اچ اس با افت کیفیت به یک نسخه خوب شد.


این کارگردان اشاره کرد: امیر بهرام هوشیار منشا خدمات بسیاری بوده و موضوع کار ما ظرفیت سینمایی شدن نیز دارد اما باید طوری طراحی شود که چند فعالیت مهمی که زمان ایشان در نیروی هوایی اتفاق افتاد به تصویر کشیده شود و این مساله شامل هزینه خواهد بود.


افشین نژاد اظهار کرد: امیدوارم در راستای ثبت خاطرات دلاورانی که ۸ سال دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش زحمات فراوانی کشیدند حمیتی به وجود بیاید و بازسازی تلاش هایشان مورد اهمیت قرار بگیرد. اینها الگوهای مهم و ارزنده ای برای نسلی هستند که جنگ را لمس نکرده اند اگر به ایشان توجه نشود قسمتی از تاریخ مملکتمان را از دست داده ایم واتفاق بدتری که رخ می دهد اینکه قهرمان های جعلی خارجی الگوی کودکان ما می شوند که به نظر من خیلی دردناک است.


وی در پایان گفت: صنعت پرواز و خلبانان ما با توجه به ویژگی های فردی و حرفه ای که دارند در کل محبوب و جذاب هستند و ما باید بتوانیم از نقطه درستی به شخصیت شان بپردازیم و معرفی شان کنیم تا کسی نتواند جای آنها را بگیرد. همچنین از امیر فرماندهی محترم نیروی هوایی، امیر جانشین فرماندهی نیروی هوایی، امیر معاون هماهنگ کننده نیرو و ریاست عقیدتی سیاسی نیروی هوایی کمال تشکر را دارم که اگر حمایت ها و همدلی شان نبود هیچ وقت به نتیجه مطلوب نمی رسیدیم.


بهرام هشیار از طراحان اصلی عملیات ثامن‌الائمه بود. از وی به عنوان مبتکر طرح راه اندازی دفاع موشکی ایران در صحنه نبرد در مناطق عملیاتی یاد می‌شود. سرلشگر هوشیار در عملیات طریق‌القدس برای نخستین بار سایت موشکی خیبر (فولی آباد) را در کنار لشکر گاه زرهی قزوین عملیاتی کرد.


نقش کلیدی تیمسار هشیار در جنگ ایران و عراق در طراحی عملیات استراتژیک حمله به پایگاه هوایی الولید (اچ-۳) انکارناپذیر است. وی این طرح را به صورت محرمانه با جواد فکوری فرمانده وقت نیروی هوایی مطرح کرد که براساس آن ۱۰ فروند فانتوم مسلح، ۸ فروند اصلی و ۲ فروند رزرو به پرواز درآیند و برای گمراه کردن دشمن نیز در هنگام ورود فانتوم‌ها به خاک عراق ۳ فروند اف ۵ به کرکوک حمله کنند. از عملیات اچ ۳ به عنوان شگفت‌انگیزترین عملیات هوایی دنیا که به نام فانتوم‌ها ثبت شده‌است، یاد می‌شود.


https://www.mehrnews.com/news/3929820/

فارسی نویسی در افترافکت و…

فارسی نویسی در افترافکت و…


سلام..


یکی از دوستان این سوال رو پرسیده بودند که دنبال یک راه سریع و راحت برای فارسی نوسی در نرم افزارهایی مثل افترافکت هستند..



میخوام یه نرم افزار خیلی ساده و روون که احتیاجی هم به نصب نداره برای این کار معرفی کنم


آپدیت: قبلش این نکته رو بگم که شما میتونید توی نرم افزار فتوشاپ متن فارسی خودتون رو تایپ کنید و با کپی، اون متن رو در افترافکت و با فونت مورد نظر داشته باشید…


با این حال امکان داره این روش بعضی مواقع جواب نده یا شما راه دیگه ای بخواین..


نرم افزارهای فارسی ساز و فارسی نویس زیادی منتشر شدن که من میخوام یکی از ساده ترین اونها رو معرفی کنم..


خودم سالهاست که از این ابزار استفاده میکنم، دلیلش کم حجم و سبک بودن، نداشتن فایلهای اضافه و احتیاج نداشتن به نصب ، همچنین با بسیاری از فونت های استاندارد فارسی هماهنگی خوبی داره..


اسم این نرم افزار Farsi Typer هست..


روش کار هم: اول متنتون رو تایپ میکنید – بعد “تبدیل” رو بزنید و در آخر هم “کپی از نوشته” بزنید …


در مرحله بعد داخل نرم افزار موردنظر یه متن (Text) ایجاد کنید و متنون رو بزارید داخلش و یک فونت فارسی انتخاب کنید..



تایپ متن فارسی در نرم افزار



این نرم افزار مناسب متنهای کوتاه و نیاز ما هست.


http://droptuts.com/farsi-typer/

هنوز گرفتار تعاریف سنتی از روابط عمومی هستیم

علی دارابی

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: به رغم آنکه در قرن بیست و یکم به سر می‌بریم اما هنوز گرفتار تعاریف و کارکردهای سنتی و قدیمی روابط عمومی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، عصر امروز چهارشنبه ۳ خرداد در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.



علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما به عنوان آخرین سخنران این برنامه، در ابتدای سخنانش، با اشاره به سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این روز به نام پیروزی مقاومت و ایثار نامگذاری شده است، بهترین درودها را به شهیدان والامقام عملیات الی بیت المقدس تقدیم می‌کنیم، عملیاتی که در سال ۱۳۶۱ با آزادسازی خرمشهر دشمن متجاوز را به مرزهای شناخته شده بین‌المللی عقب نشاند و امروز استقلال، آزادی، عزت پیشرفت و امنیت خود را مدیون همین شهدا هستیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به مفهوم «روابط عمومی» پرداخت و خاطرنشان کرد: روابط عمومی موضوعی پیچیده و چند وجهی است که مبتنی بر نظریه‌ها و کنش‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف و متنوعی مانند مدیریت، رسانه، ارتباطات و روان شناسی است.


معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما ادامه داد: برای درک روابط عمومی باید به دو پرسش پاسخ داد؛ نخست اینکه روابط عمومی‌ها چه کارهایی انجام می دهند که در این زمینه برخی بر این باورند که روابط عمومی‌ها تکنسین فنی و حلال مشکلات بوده و از ریز تا درشت مسایل درگیر هستند. مساله دوم آن است که روابط عمومی‌ها چه کارهایی را نباید انجام دهند و مراد از این مساله این است که حوزه‌هایی که با روابط عمومی تداخل دارد یا موازی است یا اصولاً اشتباه گرفته شده است مورد شناسایی قرار بگیرند مثل بازاریابی که در متن و عمل برخی آن را به روابط عمومی نسبت می‌دهند در حالی که آشکارا روابط عمومی با بازاریابی تفاوت معنا دارای دارد.


معاون امور استان‌های رسانه ملی افزود: سوال اساسی این است که چرا با گذشت بیش از ۶۵ سال از تاریخچه و کارکرد روابط عمومی در ایران ارایه تعریف قابل اجماع و دشوار است؟ و در جواب باید گفت مشکل این حوزه مطالعاتی این است که بسیاری از ایده‌های اصلی آن به سادگی توسط بخش‌های بازاریابی، منابع انسانی یا دیگر اجزای یک سازمان اقتباس می‌شود. بر سر مفاهیم، هویت، کارکرد، وظایف، ساختار و ماموریت‌های روابط عمومی اتفاق نظر وجود ندارد. به رغم آنکه در قرن بیست و یکم به سر می‌بریم اما هنوز گرفتار تعاریف و کارکردهای سنتی و قدیمی روابط عمومی هستیم.


دارابی ادامه داد: سیطره سلیقه ای بودن مدیریت‌ها نه نظام‌مند بودن، شخص محور بودن یا رئیس محور بودن، حرفه‌ای نبودن روابط عمومی‌ها ، ضعف سیستم آموزش در نظام تعلیم و تربیت و آموزش عالی، عدم توجه بایسته رسانه‌ها به مقوله روابط عمومی و برخی کارکردهای ناصواب و نادرست، مزید بر آن شده که نتوانیم بر سر تعریف، کارکرد، ماهیت و ماموریت روابط عمومی به اجماع برسیم. لازم است به سرعت با رویکرد آینده پژوهی به باز تعریف منزلت و جایگاه سازمانی، ماموریت‌ها و کار ویژه‌های روابط عمومی بپردازیم.


دارابی همچنین گفت: روابط عمومی‌ها باید مهارت‌های اصلی شامل مهارت‌های نوشتاری تجربه علمی و مهارت‌های حل مساله را بدانند و ساز و کارهای عملی آن را طراحی کنند، در این میان قابلیت کار تیمی هم در سطح بالایی قابل اعتناء است. روابط عمومی ها باید عرصه‌های جدید را به درستی بشناسند و برای آن برنامه اقدام و عمل داشته باشند. مخاطب پژوهی، درک راهبردهای سازمان متبوع، مدیریت منابع و افراد، تغییر و توسعه سازمانی، تمایز و تفکیک میان روابط عمومی با بازاریابی و تبلیغات تجاری، درک درست از توسعه یافتگی رسانه‌های جدید و فناوری‌های نوین، هنر برقراری ارتباط، افکار سنجی و اثرسنجی، پویش‌ها (کمپین‌ها)، شعارسازی (استفاده از تیترها، تکیه کلام ها، کلیشه‌ها) ، گروههای مرجع و چهره‌های مشهور و ستاره‌ها و بهانه‌های رسانه‌ای برای برنامه‌سازی، فناوری‌های نوین چون وب سایت‌ها، ویکی‌ها و اینترنت عرصه‌های جدید و تاثیرگذار برای روابط عمومی‌ها به شمار می‌روند.


معاون امور استان‌های رسانه ملی افزود: باید گفت تغییر عمده‌ای که امروزه رخ داده عدم کنترل کارگزاران روابط عمومی بر پیام است یعنی دیگر نه آن‌ها و نه رسانه‌ها نقش دروازه بانان اطلاعات را در حوزه‌های عمومی ایفا نمی‌کنند.


وی گفت: عصر روزنامه‌نگاری شهروندی فرا رسیده است. این بدان معناست که پیام‌ها دیگر بدون چالش پذیرفته نمی‌شوند و در این بین کارگزاران روابط عمومی باید استفاده از بهترین روش‌ها، تمرکز را بر ایجاد روابطی با مخاطبان قدرتمند شده خود قرار دهند و منافع متقابل را تامین کنند.


این مدیر فرهنگی در بخش پایانی سخنانش گفت: بین رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و تنوع و تکثر آن‌ها هنوز رادیو و تلویزیون در جامعه ایران مورد اعتماد قرار دارند؛ در جریان انتخابات ۲۹ اردیبهشت که با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم برگزار شد، نظرسنجی‌ها حاکی از این بود که صدا و سیما مرجع کسب خبر و اطلاعات بیش از ۷۵ درصد مردم بوده است.


دارابی گفت: صدا و سیما با بیش از ۱۴۵ شبکه رادیویی- تلویزیونی که به بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می‌کنند در زمره یکی از بنگاه‌ها و نهادی بزرگ رسانه‌ای دنیا به شمار می‌رود به همین دلیل ضمن آمادگی برای همکاری بایسته با روابط عمومی‌ها برای ایفای وظایف و ماموریت‌های محوله می توانیم دفتر همکاری صدا و سیما و روابط عمومی‌ها را ایجاد کنیم و به همکاری‌های بهتر و بیشتر بیندیشیم.

http://www.mehrnews.com/service/Culture

//

/

/

/

/

/

//

بنر تبلیغاتی چیست تبلیغات بنری چیست بنر چیست

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

شهر کتاب مرکزی در شب‌های رمضان بیدار است

مژگان امجد مدیر شهر کتاب مرکزی

مدیر فروشگاه مرکزی شهر کتاب گفت: همزمان با نخستین هفته ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای برای شب های این ماه عزیز در نظر گرفته ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهر کتاب مرکزی، مژگان رییسی امجد مدیر شهر کتاب مرکزی گفت: همزمان با شب های نخستین هفته ماه مبارک رمضان، برنامه های ویژه فرهنگی و هنری مختلفی در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود. سنت زنده بودن شهر و کسب و کارها از افطار تا سحر در فصل‌های بهار و تابستان پویاتر است و فکر می‌کنم کتاب‌فروشی‌ها و مراکز فرهنگی هم باید با این تغییر عادت زندگی مردم همراه شوند.



وی افزود: گرمای هوا در طول روز و شب‌های نسبتا خنک، شیوه زندگی متفاوتی را در سال‌های اخیر برای ما ایرانیان رقم زده است که به نظر من می تواند فرصتی طلایی را برای کتابفروشی ها و مراکز فرهنگی به دنبال داشته باشد به این معنا که ما می توانیم از این امکانات برای تغییر ذائقه و تغییر تفریح‌های مردم استفاده کنیم.


مدیر شهر کتاب مرکزی همچنین گفت: معمولا مردم بعد از افطار به کافه یا رستوران یا پارک‌ها می روند در حالی که کتابفروشی ها با تدوین برنامه‌های فرهنگی مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی، می توانند مردم را به سمت فرهیختگی، مطالعه و آگاهی بیشتر سوق دهند و آنها را به خرید و مطالعه کتاب تشویق کنند.


امجد ادامه داد: به همین دلیل، برای یک هفته، برنامه‌های متنوعی را در شهر کتاب مرکزی با اجرای مارال دوستی پیش‌بینی کرده‌ایم که علاقه‌مندان برنامه‌های فرهنگی با هر سلیقه‌ای بتوانند شب‌هایی به یادماندنی داشته باشند.


شهرکتاب مرکزی، واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری از شنبه ۶ خرداد (مصادف با شب اول ماه مبارک رمضان) تا روز جمعه ۱۲ خرداد، تا ساعت ۲۴ بیدار خواهد بود و در هر شب، با برنامه‌ای متفاوت میزبان علاقه‌مندان است.


فهرست برنامه‌ها به شرح زیر است:


شنبه، ۶ خردادماه: پرده‌خوانی با حضور اردشیر صالح پور و مرشد محسن میرزاعلی


یکشنبه، ۷ خردادماه: نشست داستان‌خوانی با حضور محمد حسن شهسواری و چیستا یثربی


دوشنبه، ۸ خردادماه: دیدار و گفتگو با رسول صدرعاملی و سینماگران


سه شنبه، ۹ خردادماه: برنامه‌ای آیینی- ملی


چهارشنبه، ۱۰ خردادماه: بازی های گروهی با شعار «موبایل‌ها خاموش، امشب فقط بازی می کنیم»


پنج شنبه، ۱۱ خردادماه: نشست داستان‌خوانی با حضور منیرالدین بیروتی و ابراهیم رها

http://www.mehrnews.com/service/Culture

-

--

-

-

-

-

-

-

--

-

-

متن آگهی فروش زمین

نمونه متن اگهی فروش زمین

نمونه متن آگهی فروش آپارتمان

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

نقد باید کمک کند تا اثر ادبی را بهتر و راحت تر بشناسیم

محمد جواد جزینی

جواد جزینی در نشست نقد و بررسی کتاب «بی اسمی» گفت: وظیفه نقد این است که کمک کند ما اثر را بهتر و راحت‌تر بشناسیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی، نقد و بررسی و جشن امضای کتاب «بی اسمی» نوشته‌ احمد شاکری با حضور جهانگیر خسروشاهی نویسنده، منتقد و پژوهشگر، جواد جزینی نویسنده و کارشناس ادبی، امین خرمی کارشناس و گوینده رادیو در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.



در ابتدای این نشست امین خرم مجری نشست در رابطه با کتاب «بی اسمی» گفت: اگر اهل مسافرت باشید، در کنار اینکه قطعا هر جهان داستان یک سفر از ابتدا تا انتهاست، قهرمان کتاب بی‌اسمی خودش مسافر است و در آن واحد دو سفر جغرافیایی و درونی را تجربه می‌کند و یک سیر و سلوک دارد که قهرمان بی اسم داستان بلند «بی‌اسمی» آن را دنبال می‌کند.


این گوینده رادیو در ادامه گفت: در جهان نویسندگان و به‌ویژه نویسندگانی که در راستای ادبیات انقلاب و دفاع مقدس قدم می‌زنند، احمد شاکری را بیشتر یک منتقد می‌دانند و دو دسته هستند، یا به شدت طرفدار یا کاملا روبه‌روی احمد شاکری قرار گرفته‌اند و برای من سعادت است که اکنون در کنار او هستم و اعلام کرد هر کس این کتاب را نخواند، قطعا اشتباه کرده است.


قطار داستان تمثیل حرکت انسان‌ها در زندگی


خسروشاهی به عنوان کارشناس نشست و منتقد کتاب، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جلسه و ابراز امیدواری که این جلسه یک آذرخش برای این فضای غریبی که در ادبیات داستانی ما وجود دارد؛ باشد، در ابتدای ورود به بحث اعلام کرد که عرایض بنده چه در تمجید و تعریف کتاب و چه در نقد این اثر، دریافت من به عنوان یک خواننده است و مطلق نیست و آقای شاکری آن را جسارتی بر خود نداند.


وی از شاکری برای استفاده از نام سرباز برای رزمندگانی که از ابتدا تا تقریبا انتهای داستان در قطار در حال حرکت‎اند، انتقاد کرد و گفت: گرچه نوع بیان و فرهنگ بیانی افراد درون قطار، بیان و گفتار سرباز به معنی نیروی موظفی که در ارتش خدمت می‌کند، نیست اما علت انتخاب آن از جانب نویسنده داستان را نمی‌دانم.


این کارشناس در ادامه افزود: شاید نویسنده دنبال یک فضای خاص برای داستان بوده و می‌خواسته اتمسفری داستانی بسازد و دید ویژه ای به ما بدهد، غیر از مضمون بسیار شیرین و ارزشمندی که کتاب به آن پرداخته، که به نظر بنده «بی اسمی» یک سلوک عرفانی است؛ همین نوع نگاه به رزمنده در طول خواندن اثر من را اذیت کرد. کتاب بی اسمی در یک لحظه واقع شده است و من خیلی به این مسئله که گفته می‌شود این اثر یک سفر بیرونی و یک سفر درونی است، نرسیدم و چیزی که من از آن دریافتم این است که خود قطار یک نگاهی به زندگی و تحرک و سیال بودن آن دارد؛ یعنی قطار داستان آقای شاکری بیان و تمثیل حرکت انسان‌ها در زندگی است.


وی گفت: در طول داستان در حرکت قطار اتفاقاتی که باید در یک سفر داشته باشیم نمی‌بینیم و مبدا و مقصد قطار مبهم است، هیچ ایستگاهی وجود ندارد و نویسنده گاه تصویری از سیاهی، بیابان، تونل تاریک و... را به نمایش می‌گذارد که خیلی با سفر رزمندگانی که آخرین سفر زندگی‌شان است و تا چند لحظه دیگر شهید می‌شوند همخوانی ندارد.


خسروشاهی ادامه داد: به نظر من تا قبل از اینکه دعای جوشن کبیر وارد داستان شود، توصیفات، بیان حالت‌های درونی و روایت خود داستان خیلی به یک داستان خشک و بی‌روح است و پس از آن است که داستان اوج می‌گیرد به همین دلیل است که می‌گویم کار یک سلوک عرفاتی لحظه‌ای است.


وی گفت: جریانی که نقد را در کشور ما ساماندهی می‌کند و بیشتر به غرب‌گرایان میدان می‌دهد، به نفعشان نبود که شاکری را در داستان ببینند و در عوض‌ پژوهش‍‌های او بسیار مورد نقد و شماتت قرار گرفت. در واقع جریان روشنفکری که در ادبیات داستانی ادعای بی‌طرفی می‌کنند، داستان‌های آقای شاکری را ندیدند و فقط پژوهش‌های او مورد نقد واقع شد.


خسروشاهی در پایان صحبت‌های خود گفت: من «بی اسمی» را داستانی در یک لحظه می‌بینم که نویسنده هنرمندانه کربلا، عاشورا و ... را به تصویر کشیده است. وی در ادامه به شاکری به خاطر نوشتن کتاب و به انتشارات اسم به دلیل چاپ این اثر تبریک گفت و این کتاب را یکی از قدم‌های ارزشمند و برجسته در زمینه ادبیات داستانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست.


نقد باید باعث بهتر شناساندن اثر شود


جزینی در مقدمه بحث خود گفت: شاکری ذو وجهین است، یعنی هم کار نقد می‌کند هم کار داستان و حقیقت قضیه این است که من از نقدهای شاکری خیلی راضی نیستم و به نظرم چهره داستان‌نویس او دوست‌داشتنی‌تر است و بسیار خوشحال شدم که وی به داستان برگشتند.


وی افزود: وظیفه نقد این است که کمک کند ما اثر را بهتر و راحت‌تر بشناسیم، و سعی من هم بر این است که با بیان یک سری نکات دید بهتری به مخاطب برای شناخت و فهم اثر بدهم. براساس گفته میشل فوکو، تمام متن‌ها به سه‌حوزه تصریحی، تلویحی یا مسکوت‌مانده تقسیم می‌شوند. تصریحی به داستان‌هایی گفته می‌شود که وقتی خوانده شود تمام آن را می‌فهمیم. داستان‌هایی که با خواندن آنها به واضح‌ترین شکل ممکن مضمون قصه را می‌فهمیم و در آخر یک نتیجه قطعی و روشن به ما می‌دهد که تلویزیون جمهوری اسلامی مملو از این آثار است.


کارشناس این نشست در ادامه گفت: این داستان از حوزه تصریحی نیست یعنی بسیاری از نشانه‌های داخل متن، بسیاری از دیالوگ‌ها، بسیاری از کنش‌ها به خواننده می‌گوید، من به چیز دیگری دلالت می‌کنم که در ادبیات به آن آیرونی یعنی اینکه یک چیزی بگوییم و ما یک چیز دیگر برداشت شود می‌گوییم. من فکر می‌کنم داستان یک تجلی، یک شهود، یک معرفت را نشان می‌دهد که در اصطلاح شناسه داستان به آنها داستان‌های تجلی یعنی داستان‌هایی می‌گویند که به رویدادهای واقعی می‌پردازند و در انتها وارد یک سلوک، عرفان یا ماورا می‌شوند.


http://www.mehrnews.com/service/Culture

//

/

/

/

//

//

بنر تبلیغاتی چیست تبلیغات بنری چیست بنر چیست

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

کارت ویزیت طراحی سایت

کارت ویزیت طراحی سایت از جمله موضوعاتی است که بیشتر از سوی مدیران یا افراد متخصص در زمینه طراحی وب سایت سفارش داده می شود ، سفارش کارت ویزیت با موضوعاتی مختلفی شدنی است ( البته به جز موضوعاتی مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران ) باشد ، اما موضوع طراحی سایت جزو موضوعات خاص و ویژه ای است ، چراکه برای طراحی کارت ویزیت با این مضنون مخاطبان خاصی را دنبال می کند .
کارت ویزیت طراحی سایت


همانند دیگر طرح های کارت ویزیت ، از این ابزار ( Business Card ) هم همواره برای کاربرد بهینه و برقراری ارتباط استفاده می شود ، در آن به طور معمول از متن هایی قبیل > عدد تماس ها ، آدرس تارنمای اینترنتی ، پست الکترونیکی و در صورت داشتن مکان فیزیکی . آدرس محل پیشه ( شرکت طراحی سایت ) را ذکر میکنیم .
جنس کارت ویزیت طراحی سایت کدامند ؟
در گزینش جنس کارت بازرگانی ، دستتان به نکویی باز است ، البته شاید نتوانیم بعضی جنس های کارت با توانایی های جذابی که در بیرون از مرز های کشور با تکنولوژی دستگاه های روز دنیا چاپ کارت ویزیت میشوند را داشته باشیم ، اما با وجود منابع تقریبا محدود ، شما می توانید به سلیقه ی خود انتخاب مناسب و در شأن کاری که دارید یک جنس کارت ویزیت طراحی سایت خوبی را برای این ابزار قدرمند ( کارت ویزیت ) انتخاب کنید .
پیشنهاد مرور صفحات : طراحی بنر – طراحی کاتالوگ – طراحی بروشور – طراحی لوگو
تصوراتی که برای طراحی کارت ویزیت طراحی سایت وجود دارد !
وقتی واژه طراحی سایت بر سر زبانمان می آید ، ناخداگاه حس خاصی به ما دست میدهد ، چرا که همچنان افرادی که توانایی و دانش طراحی سایت در سطح حرفه ای را داشته باشند ، جزو افراد و شرکت های خاص محسوب می شوند . و در ادامه آن وقتی برای چنین موضوع نیازمند کارت ویزیت هستیم ، به طور معمول می بایست هم از لحاظ طراحی جزو رده حرفه ای باشد و هم از لحاظ چاپ کارت ویزیت .
با وجود این مسئله شرکت های معتبری هم وجود دارند که همچنان سادگی در طراحی کارت ویزیت و تمرکز خود را بر روی جنس مرغوب کارت ویزیت نشانه می گیرند .
نمونه کارت ویزیت طراحی سایت
طراحی کارت ویزیت طراحی سایت

چاپ کارت ویزیت, سفارش کارت ویزیت, طراحی, طراحی بروشور, طراحی بنر, طراحی سایت, طراحی کاتالوگ, طراحی کارت ویزیت, طراحی لوگو, کارت ویزیت, کارت ویزیت طراحی سایت, لوگو, نمونه کارت ویزیت

طراحی بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی جز موضوعاتی است که در کشور ما به واقع کمتر از دیگر کشور های صاحب سبک به چاپ می رسد ، کمی توجهی به این موضوع ، منظور کاتالوگ و بروشور ساختمانی ، سبب شده تا در این زمینه تبلیغات محدودی داشته باشیم ، البته شایان به ذکر است که این مورد نه اینکه وجود نداشته باشد . اما در کشور ما خصوصا در سایت ها و دفاتر مشاورین املاک به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد .

طراحی بروشور ساختمانی



همانطور که میدانید ، با توجه به اهمیت موضوع ساختمان در هر کشور . مبحث املاک را جزو مباحث مهم و تاثیر گذار در اقتصاد هر منطقه ای به حساب می آید . به طوری شما میتوانید با توجه به تبلیغات مناسب اینترنتی و کاغذی اعم از : طراحی بنر ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت و چاپ آن ها حتی در وضعیت رکود بازاری تحول خوبی را ایجاد کنید ، یا به نوعی با تبلیغات گسترده و مناسب و مشتریان را به خوبی جذب یک ملک خاص کنید .

بروشور ساختمان در چه موارد کاربرد دارد ؟

اگر شما یک ساختمان یا یک آپارتمان در دست دارید و میخواهید شخصا به فروش آن بپردازید ، طراحی بروشور و چاپ آن جزو گزینه های مناسب و تاثیر گذار در امر فروش برای شما خواهد بود . در کنار آن اگر شما جزو اصناف ملکی ( مشاورین املاک ) هستید هم می توانید برای ارائه بروشور یا کاتالوک در کنار تبلیغات دیگر مثل بنر و کارت ویزیت به مشتریان خود میتوانید تحول خوبی در صنف خود ایجاد کنید . در هر دو حالت بروشور این قابلیت را برای شما ایجاد میکند ،که با وجود چند بخش بودن بتوانید به تصاویر و توضیحاتی درباره املاک قابل فروش بپردازید . البته افراط در این باره تاثیر منثبتی برای شما نخواهد داشت و چه در طراحی کاتالوگ و چه در طراحی بروشور میبایست برجسته ترین مورد و توضیحات قرار دهید .

جهت سفارش خود میتوانید از اینجا شروع کنید > سفارش بروشور

نمونه بروشور ساختمانی

مطالب مرتبط طراحی گرافیک

کارت ویزیت لایه باز عکاسی

کارت ویزیت لایه باز عکاسی ، عکاسی یکی از شغل های متفاوت و به نوعی تافته ای جدا بافته از دیگر کسب و کار ها است . این موضوع را میتواند در بخش تبلیغات این شغل ها بخوبی در مقایسه با دیگر صنف ها به وضوح مشاهده کرد .


کارت ویزیت لایه باز عکاسی

اگر شما میخواهید برای شغل یا کسب و کار عکاسی به تبلیغات بپردازید حتما میتوانید دقت ویژه ای داشته اید ، چرا که نمیتوان از سبک صنف های دیگر شغلی روی طراحی کارت ویزیت این شغل استفاده کرد . یا حداقل نمیشود 100 درصد از دیگر شغل های برای طراحی و چاپ کارت ویزیت عکاسی الگو گرفت . اگر شما بخواهید برای عکاسی طراحی بروشور انجام دهید یا کاتالوگ و حتی بنر تبلیغاتی ، حتما می بایست بررسی خوبی از ایبن شغل داشته باشید تا بتوانید طراحی کارت ویزیت را با شناخت کامل انجام دهید .


اهمیت بیشتر تصاویر در کارت ویزیت عکاسی

ادامه نکته ای که در طراحی کارت ویزیت های عکاسی و یا حتی در بسیار مواقع در طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت و حتی طراحی بنر وجود دارد اهمیت بیشتر به تصاویر در کارت ویزیت است . در کل شغل عکاسی ایجاب میکند که طرح های گرافیکی سنگین و به طور شلوغ کاری ها متنی و تصویری را داشته باشید .

کارت ویزیت لایه باز عکاسی :

در ادامه برای شما یک طراحی کارت ویزیت انجام شده از قبل در قالب طرح لایه باز کارت ویزیت را قرار داده ایم که شما می توانید که می توانید از برای کارت ویزیت عکاسی خود بهره گیری و استفاده کنید .

مزایای استفاده از کارت ویزیت لایه باز عکاسی :

از مزایای این کارت ویزیت باید به لایه باز بودن 100 درصدی موارد اشاره کرد ، چرا که اگر شما یک طراح گرافیک باشید به سادگی می توانید حتی با دانش کم از نرم افزار های گرافیکی مثل فتوشاپ و ایلوستریتور ، از این فایل استفاده کرده و با جایگزینی متن های خود آن را به چاپ برسانید .

دانلود کارت ویزیت لایه باز عکاسی :

حجم 55 مگابایت .

دانلود فایل

طراحی کارت ویزیت آنلاین , کارت ویزیت آنلاین

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین طراحی کارت ویزیت آنلاین قیمت طراحی کاتالوگ قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم طراحی بروشور بنر تبلیغاتی طراحی کاتالوگ طراحی هدر هدر سایت کاور آهنگ طراحی کاور کاور موزیک طرح بنر طراحی کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت سفارش کارت ویزیت مقاله کارت ویزیت کاتالوگ طراحی بنر گیف طراحی بنر فلش بنر گیف طراحی تراکت چاپ بنر تراکت تبلیغاتی بنر فلش مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر تعرفه طراحی لوگو تعرفه طراحی بروشور تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی شبکه تبلیغات مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی پوستر محرم پوستر دفاع مقدس طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟ نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور نکات مهم طراحی لوگو طراحی موشن گرافیک ساخت تیزر تبلیغاتی کاتالوگ اینترنتی چاپ بروشور

فروش زمین فروش زمین کشاورزی

ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت

ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت با عوامل متعددی امکان پذیر است که مطلب گذشته درباره چند نکته صحبت کردیم و در این مطلب بخش دوم و پایانی این موضوع میپردازیم که چه عواملی دست به دست هم میدهد تا طراحی لوگو با بالاترین بازدهی ممکن از سوی مشتریان و بینندگان انجام شود .
در مطلب گذشته به سه مورد ( سادگی ، منحصر به فرد بودن لوگو و جذابیت ) پرداختیم .
ارتقاء سطح کیفی لوگو شرکت


دقت در انجام طراحی لوگو :
هنگامی که میخواهید برای شرکت خود لوگو طراحی کنید ، دقت کامل داشته باشید که بر اساس بررسی که از کسب و کار خود دارید باید نوع فونت و رنگ را تعیین کنید . با توجه به موضوع کسب و کار و بیننده هدف فونت ها ، رنگ ، اشکال ، ترکیب مختلفی وجود دارد که اگر به صورت صحیح از آن بهره گیری شود طراحی لوگو ی شما با اثر بخشی برای مشتری خواهد بود .
سازگاری لوگو :
لوگو ی سازگار مثل یک وب سایت سازگار می باشد . به طوری شما وقتی آن را در هر اندازه و مکانی قرار میدهید همچنان جذابیت خودش را حذف کند. طراحی لوگو باید دارای اطمینان کامل باشد که وقتی اندازه آن کوچک یا بزرگ میشود و در هر قابی قرار میگیرد مثل ( کاتالوگ ، بروشور ، کارت ویزیت ، بنر و … ) بتواند به سادگی خوانا و اثر بخش باشد که اگر شما میخواهیم لوگو را در مباحث چاپی و نشر تبلیغات اینترنتی بنر ی قرار دهید افت کیفیت نمایش نداشته باشد . برخی لوگو ها به حدی قدرتمند و دارای اصول طراحی شده اند که حتی برخی شرکت با گذشت 10 تا 15 هم نیاز به تغییر در نماد یا آرم شرکت نخواهند داشت .
در نتیجه شما هنگامی که طراحی لوگو خود را تحویل میگیرید باید این موردی که این بخش و بخش اول آن ذکر کردیم باشد ، که رعایت هرکدام از آن ها تا حد زیادی به ارتقاء سطح کیفیتی آرم شرکت شما کمک خواهد کرد.
اختصاصی رضاگراف

طراحی کارت ویزیت آنلاین , کارت ویزیت آنلاین

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین طراحی کارت ویزیت آنلاین قیمت طراحی کاتالوگ قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم طراحی بروشور بنر تبلیغاتی طراحی کاتالوگ طراحی هدر هدر سایت کاور آهنگ طراحی کاور کاور موزیک طرح بنر طراحی کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت سفارش کارت ویزیت مقاله کارت ویزیت کاتالوگ طراحی بنر گیف طراحی بنر فلش بنر گیف طراحی تراکت چاپ بنر تراکت تبلیغاتی بنر فلش مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر تعرفه طراحی لوگو تعرفه طراحی بروشور تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی شبکه تبلیغات مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی پوستر محرم پوستر دفاع مقدس طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟ نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور نکات مهم طراحی لوگو طراحی موشن گرافیک ساخت تیزر تبلیغاتی کاتالوگ اینترنتی چاپ بروشور

فروش زمین فروش زمین کشاورزی


به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغات چاپی حاوی اطلاعات متنی و تصویری می باشد که تلفیق این اطلاعات در مرحله طراحی کارت ویزیت انجام می گیرد. عکس یکی از عناصر تبلیغاتی است که در طراحی بنر و طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در مورد کارت ویزیت شرایط کمی متفاوت است. ماهیت کارت ویزیت به گونه ایست که تا حد امکان باید عناصر متنی و تصویری غیر ضروری را از آن حذف کرد و در عوض سعی شود از طراح های ساده و البته خلاقانه در طراحی آن بهره برده شود.
معمولاً انتظاری که از یک کارت ویزیت کامل و بی عیب و نقص می رود، این است که کارت ویزیت در کنار جذابیتی که دارد، نام برند و خدمات آن را (در حد چند کلمه) بیان کند و راه یا راه های ارتباطی را به مشتریان نشان دهد. حال می توان برای درک بهتر مخاطب و معرفی سریع خدمات یا محصولات ارائه شده، عکس یا تصاویری را در طراحی کارت ویزیت به کار برد.
به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت


آیا به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت لازم است؟
این سؤالی است که جواب آن کاملاً به سلیقه طراح یا صاحب کارت بستگی دارد. از آن جا که کارت ویزیت فضای محدودی را داراست و نمی توان اطلاعات متنی و تصویری زیادی را در آن گنجاند، بهتر است در صورتی از عکس استفاده شود که لزومی به وجود آن در طراحی کارت ویزیت باشد. البته گاهی بعضی از عکس ها می توانند به کارت ویزیت زیبایی ببخشند. عکس ها را می توان به صورت تکی یا تلفیقی در گوشه و کنار کارت ویزیت گنجاند و یا به صورت transparency یا مخفی در پیش زمینه کارت ویزیت قرار داد. این امر کاملاً سلیقه ایست که البته باید به جنبه مخاطب پسند بودن آن نیز توجه داشت. یکی از مزایای به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت این است که بیننده از دور هم می تواند متوجه فیلد کاری شرکت تبلیغ کننده شود.طراحی کارت ویزیت آنلاین , کارت ویزیت آنلاین

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین طراحی کارت ویزیت آنلاین قیمت طراحی کاتالوگ قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم طراحی بروشور بنر تبلیغاتی طراحی کاتالوگ طراحی هدر هدر سایت کاور آهنگ طراحی کاور کاور موزیک طرح بنر طراحی کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت سفارش کارت ویزیت مقاله کارت ویزیت کاتالوگ طراحی بنر گیف طراحی بنر فلش بنر گیف طراحی تراکت چاپ بنر تراکت تبلیغاتی بنر فلش مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر تعرفه طراحی لوگو تعرفه طراحی بروشور تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی شبکه تبلیغات مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی پوستر محرم پوستر دفاع مقدس طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟ نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور نکات مهم طراحی لوگو طراحی موشن گرافیک ساخت تیزر تبلیغاتی کاتالوگ اینترنتی چاپ بروشور

فروش زمین فروش زمین کشاورزی


123