طراحی بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی جز موضوعاتی است که در کشور ما به واقع کمتر از دیگر کشور های صاحب سبک به چاپ می رسد ، کمی توجهی به این موضوع ، منظور کاتالوگ و بروشور ساختمانی ، سبب شده تا در این زمینه تبلیغات محدودی داشته باشیم ، البته شایان به ذکر است که این مورد نه اینکه وجود نداشته باشد . اما در کشور ما خصوصا در سایت ها و دفاتر مشاورین املاک به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد .

طراحی بروشور ساختمانی



همانطور که میدانید ، با توجه به اهمیت موضوع ساختمان در هر کشور . مبحث املاک را جزو مباحث مهم و تاثیر گذار در اقتصاد هر منطقه ای به حساب می آید . به طوری شما میتوانید با توجه به تبلیغات مناسب اینترنتی و کاغذی اعم از : طراحی بنر ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت و چاپ آن ها حتی در وضعیت رکود بازاری تحول خوبی را ایجاد کنید ، یا به نوعی با تبلیغات گسترده و مناسب و مشتریان را به خوبی جذب یک ملک خاص کنید .

بروشور ساختمان در چه موارد کاربرد دارد ؟

اگر شما یک ساختمان یا یک آپارتمان در دست دارید و میخواهید شخصا به فروش آن بپردازید ، طراحی بروشور و چاپ آن جزو گزینه های مناسب و تاثیر گذار در امر فروش برای شما خواهد بود . در کنار آن اگر شما جزو اصناف ملکی ( مشاورین املاک ) هستید هم می توانید برای ارائه بروشور یا کاتالوک در کنار تبلیغات دیگر مثل بنر و کارت ویزیت به مشتریان خود میتوانید تحول خوبی در صنف خود ایجاد کنید . در هر دو حالت بروشور این قابلیت را برای شما ایجاد میکند ،که با وجود چند بخش بودن بتوانید به تصاویر و توضیحاتی درباره املاک قابل فروش بپردازید . البته افراط در این باره تاثیر منثبتی برای شما نخواهد داشت و چه در طراحی کاتالوگ و چه در طراحی بروشور میبایست برجسته ترین مورد و توضیحات قرار دهید .

جهت سفارش خود میتوانید از اینجا شروع کنید > سفارش بروشور

نمونه بروشور ساختمانی

مطالب مرتبط طراحی گرافیک

برچسب ها: بروشور , بروشور ساختمان , بنر , چاپ , سفارش بروشور , طراحی , طراحی بروشور , طراحی بروشور ساختمان , طراحی بروشور ساختمانی , طراحی بنر , طراحی کاتالوگ , طراحی کار ,

[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 25 آذر 1395 ] [ 15:20 ] [ visualeffects ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]